Nije na prodaju

Volkswagen Golf 1
1982

OBJAVLJENO: 02 Aprila, 2020
Informacije o vozilu
Tip Oglasa Automobili
Stanje Polovno
Karoserija Limuzina
Tip Goriva Dizel
Godište 1982
Pogon Prednji
Mjenjač Manuelni 5 brzina
Broj Vrata 4/5 vrata
Broj Sjedišta 5 sjedišta
Boja Crvena
Region Zapadno-Hercegovački
Grad Ljubuški
Napomena prodavca

Prva generacija Golfa bio je automobil dužine 3,7 metara, težine 750 kilograma, moderni hatchback sa samonosećom karoserijom, poprečno postavljenim i vodom hlađenim 4-cilindrašem u “nosu”. U odnosu na “bubu” pružao je mnogo više udobnosti i sigurnosti, s početnom verzijom koju je pokretao 1,1 litarski benzinac snage 50 “konja”, dovoljan za postizanje maksimalnih 140 km/h. Kupci dubljih novčanika mogli su nabaviti snažniju verziju sa 1,5 litarskim motorom (70 KS). Golf je postigao ekspresan uspjeh u čitavom svijetu. U oktobru 1976. izrađen je milioniti primjerak, a gamu su vremenom proširili GTI i dizelska verzija (1976), Golf Cabriolet (1979), turbodizelaš GTD (1982). Od pojave prvog VW Golfa D s dizelskim motorom obujma 1,5-litre, u rujnu 1976. godine razvoj dizelske tehnologije krenuo je velikim koracima. Uočeni su konstrukcijski nedostaci i ispravljeni u novoj verziji dizelskog motora koji je dobio veći obujam 1,6-litre. Godine 1980. tako je VW Golf D dobio novu verziju dizelskog motora obujma 1588 ccm, najveće snage 54 KS pri 4800 o/min i najvećeg okretnog momenta 100 Nm pri 2300 o/min. Motor je bio malo živahniji u odnosu na prethodnika i bolje je vukao iz nižih okretaja. No, kako se vidi i iz podataka, konstruktori motora prije svega su obratili pažnju na pouzdanost, trajnost motora i smanjene vibracija, dok su performanse tek neznatno povećane, uz zadržavanje iste prosječne potrošnje goriva. To još nije doba ekologije i niskih ispušnih emisija, konstruktori su u tom trenutku imali druge prioritete u usavršavanju dizelskog motora.Volkswagen nastavlja užurbano razvoj svog dizelskog motora i već 1982. godine predstavlja novi veliki revolucionaran korak u razvoju dizelskog motora. Na 1,6-litreni dizelski motor ugrađen je turbo punjač na ispušne plinove što je rezultiralo najvećom snagom 70 KS. Turbo dizelski motor pružao je puno bolje performanse – sprint do stotke za 13,5 sekunde i najveću brzinu 155 km/h. VW Golf opremljen prvim turbo dizelašem dobio je oznaku GTD, što nije nimalo slučajno jako slična oznaci tadašnjeg nabrijanog sportskog GTI modela pokretanim benzinskim motorom. Turbina je dizelskom motoru dala potpuno drugačiji karakter, s puno više živosti i agilnost. I tako je rođena legenda o Volkswagenovom dizelašu. Prvoaprilska šala. 🙂 Vozilo je iz naše kolekcije, ali nije na prodaju!

Search
Generic filters
Exact matches only